Privacyverklaring

Versie augustus 2022

In deze privacyverklaring lees je welke persoonsgegevens Organized@work van jou verwerkt, voor welke doeleinden dit gedaan wordt en hoe jouw gegevens beschermd worden. 
Kort samengevat: persoonsgegevens worden alleen verwerkt voor het doel waarvoor ze zijn verstrekt en in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevens Bescherming (AVG) en de Telecommunicatiewet. 

Contactgegevens Organized@work
KvK: 86499564
Eigenaar: Sabrina van der Himst
Adres: Bizetstraat 19, 1962 BV Heemskerk
E-mail: sabrina@organizedatwork.nl

Welke gegevens worden verzameld en waarom?
Doordat je de website bezoekt, een contactformulier invult en/of gebruik maakt van de diensten van Organized@work, worden de volgende persoonsgegevens verwerkt:

  • Voor- en achternaam;
  • Adresgegevens;
  • Eventueel een afwijkend factuuradres;
  • Naam en adresgegevens van de werkgever;
  • Telefoonnummer;
  • E-mailadres;
  • IP-adres. 

Waarom worden deze gegevens opgevraagd door Organized@work?
Om contact op te kunnen nemen, om de dienstverlening uit te kunnen voeren en om een factuur te kunnen genereren. Je naam en contactgegevens worden gebruikt om contact met je te onderhouden. De begeleiding is inclusief alle support buiten de sessies om, en alle informatie die je per e-mail deelt, wordt zorgvuldig opgeslagen. 

Je gegevens zijn goed beveiligd. 
Organized@work neemt de bescherming van je gegevens serieus. Computers, telefoon en tablets zijn met passende en doelmatige technische maatregelen beveiligd. De website maakt gebruik van een betrouwbaar SSL-certificaat. 

Worden je gegevens met derden gedeeld?
Ja, uitsluitend als dat noodzakelijk is vanwege een wettelijke verplichting of een gerechtvaardigd belang zoals redelijke bedrijfsuitoefening. 
Met de volgende ‘verwerkers’ zijn verwerkersovereenkomsten afgesloten:

  • TransIP: hosting website

Wat gebeurt er niet met je gegevens?
Je gegevens worden niet verkocht aan anderen. Ze worden ook niet gebruikt om uitgebreide bezoekersprofielen samen te stellen, noch voor besluitvorming op basis van geautomatiseerde verwerkingen. 

Bewaartermijn van jouw gegevens
Je gegevens worden niet langer bewaard dan nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens verzameld worden. Concreet betekent dit dat de gegevens van bestaande klanten niet langer worden bewaard dan twee jaar na afloop van de laatst genoten begeleidingssessie. De gegevens van potentiële klanten worden niet langer dan een jaar bewaard indien er geen overeenkomst tot stand komt. 

Er geldt één uitzondering: als ondernemer zijn we wettelijk verplicht om de administratie, inclusief facturen en offertes met adresgegevens van onze opdrachtgevers, zeven jaar te bewaren.  

Cookies
De site van Organized@work gebruikt alleen analytische cookies die geen inbreuk maken op je privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op je computer, tablet of smartphone. Daarmee kan Organized@work zien welke pagina’s onze bezoekers interessant vinden. De cookies die Organized@work gebruikt zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en het gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld je voorkeursinstellingen.

Klopt er iets niet, wil je je gegevens inkijken of laten verwijderen?
Je hebt altijd het recht om je persoonsgegevens in te zien en te corrigeren. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van je persoonsgegevens door Organized@work.

Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens sturen naar sabrina@organizedatwork.nl. Indien je dit wenst, zullen we je gegevens verwijderen, mits dat niet strijdig is met onze wettelijke verplichtingen. We nemen uitsluitend schriftelijke verzoeken in behandelen en reageren zo snel mogelijk, uiterlijk binnen twee weken, op je verzoek.

Ben je niet tevreden met de manier waarop wij zijn omgesprongen met je persoonsgegevens, dan kun je een klacht indienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: 
Autoriteit Persoonsgegevens.